Söndag

Tandvärk, huvudvärk och förkyld... Dessutom e jag totalt snurrig i skallen så det skriker om det..
Och sen har man självklart lite ångest över att veckan inte riktigt gått som man hoppats..  sen har jag har lixom på nåt sätt gått och varit orolig dom senaste dagarna, inte tyckt att allt verkat som det brukar, som om nåt var fel.. Men jag antar att alla har såna dagar.. Det måste man väl ha?

Trötthet, det har också varit en plåga. Trött konstant! Det suger så totalt mkt att jag inte vet var jag ska bli av alltså. Jag måste göra nånting, få lite hjärngympa.. SLUTA vara så jävla lat..
Never again!


Nick,
Jag ÄLSKAR dig så sjukt mkt. Förlåt för alla ord jag slängde ur mig igår, några av dom menade jag inte.
Jag är så rädd att jag ska förlora dig, för gör jag det förlorar jag allt.. Precis allt..
Och jag vill inte leva utan dig, tror inte att jag hade kunnat göra det heller.. Desstom vill jag det inte...
<3





Aja, godnatt
/C

Kommentarer
Essa säger:

sv: Ja, dem är underbara! Vill ha som fan ! ;( <3

2010-08-30 | 17:25:15
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback