Söndag! <3

Man känner att stressen inför tisdag börja komma nu :P Ibland är det dumt att vara ute i sista sekunden! Imorgon ska jag börja dagen med skola, sedan ska det hittas väska, tvätta, packa, fixa madrass, ordna skit på datorn(eftersom nu alla i crew på Dreamhack kan se vad jag har på min dator) och förbereda sig mentalt för en vecka som kommer vara full med stress! Men jag gillar det! Hehe..

Dagen idag har flytit på ganska bra.. vaknade sådär halv tre och var helt yr i skallen och sur att jag hade sovit på tok för länge! Efter det var det upp o dricka kaffe så man kunde piggna till lite grann! Sen drog man ner till syrran o drack kaffe o glodde på Bingolotto. Jag garvade ihjäl när Andy upptäckt att han vunnit 200kr! Betedde sig som om det var en miljon! Haha xD Och Leo kallade alla som ringde in för kärringar för dom vann lyxkryssningar och en vann till och med en miljon! Men mysigt vare! :)

Nu ska jag spela wow innan man ska slänga sig i sängen och sova som en sten! Vila inför imorgon behövs nog! Hehe!
Aja, nightynighty n stuff ^^


/Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback