Fuck this

Jag orkar snart inte mer.. Jag vet fan inte vad som är ut eller in längre.. Alla verkar sura och irriterade på en, trots att man inte gjort nåt.. Så jävla tröttsamt..

Idag har varit en skit dag... Och när man på trots det försöker vara trevlig eller hålla sig på gott humör, så får man bara en massa skit ändå... Och det är ju trevligt att folk kan vara trevliga mot andra, men mot mig, nehejdu, jag är tydligen bara den man gnäller/ignorerar/skäller till/på.... Och så har det väl alltid varit, och så kommer det väl alltid att vara. Antagligen...

Just nu, vill jag gå ut genom dörren och aldrig komma tillbaka.. Inte för att det är en jävel som bryr sig men ändå. Folk kan dra åt helvete. Dom fattar inte att det räcker med ett ord, eller ett visst beteende för att man ska bli sårad.. Men vafan... tydligen får man väl bara ta och fucking vänja sig vid det.. Som sakt.. folk fattar ingenting, för dom bryr sig inte... Visst, vill dom ha det så, fine, jag skiter fantamig FULLSTÄNDIGT i fucking vilket, för just nu är jag både trött, irriterad, ledsen och arg..

Fuck off och Godnatt..

//Cecilia M

Kommentarer
Essa säger:

Men Cilla, snäckan min.

Behöver inte fråga hur det står till - för allt står ju skrivet! Men jag blir så förbaskat ledsen över att veta att du själv är ledsen, men å andra sidan kan jag förstå dig, utifrån vad du skrivit.

Jag bryr mig om du hade gått utanför dörren och känt känslan av att du inte vill gå tillbaka. Och jag finns även om det är på avstånd. Jag kan inte göra mer än att ställa upp så mycket som jag kan, oavsett våra mil däremellan för jag vill inte att du tror att jag skulle ge fan i att bry mig - och det är inte sant! Är det något, oavsett vad, så får du gärna rensa luften med mig. Du vet var du har mig.

<3

2011-02-07 | 09:44:02
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/
Christine säger:

JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG BRYR MIG JAG BEHÖVER DIG!!!!! FU HIHI <3<33<3<33<3<33<333<33<3<<33<3<3<3<3<3<3<333<3333<3<3<333<3<33<3<3<333<3333<3<

2011-02-07 | 21:26:34
Essa säger:

Är du trött på att få frågor i kommentars rutan? Vill ha alla frågor på ett och samma ställe så du enkelt kan besvara dem utan att glömma bort vad du svarar på? Då är detta helt rätt för DIG!

Jag har nu dragit igång en tävling om utlottning av min sista inbjudan till bloggsvar.

Anledningen är lätt: det är många som vill ha den.

Delta gärna för att ha möjligheten att vinna!

Lycka till! :)

2011-02-19 | 15:31:10
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback