WOLWOL!!

Usch, det var minsann ett tag sen jag skrev.. Och ändå har känt för att skriva av mig ett tag nu. :P
Och nu när jag väl sitter här, då vet jag inte vad jag ska skriva! Haha ^^

Hittade en massa skit gamla och random bilder innan idag! Herrgud vad mycket skit man hittat på med! Haha! :)
Jag saknar lite från den tiden, alla vänner man hade som sedan skingrades för vinden :/ Sen på nåt sätt, så tycker jag att det e skönt att den tiden är över, man är ju trots allt inte 16 år längre.
Sen har jag snackat lite med folk om gamla tider osv idag! :D Mysigt! :) Det är otroligt hur många man saknar ^^<3

Svärmor hade sin operation idag, och det gick tack och lov bra! <3 Jätte glad blev jag när älsk ringde och sa det, även om det inte lät så. Han ringde och väckte mig, så var halvt yrvaken och förvirrad ^^ Men ja, som sakt, jag blev glad! :D Kändes skönt att det gick som det skulle och att inget blev fel.. :) Mina tankar är hos henne, och hoppas hon tillfrisknar bra <3

Nick och jag hade 21 månader igår! :) Tiden går fort! Och jag älskar honom sjukt mycket! Han är mitt liv, fast jag beter mig som ett as/monster ibland. ;)

Har kommit på att det nog inte är många mer än min syster som läser min blogg? (Hej?) :P Iofs, jag flashar ju inte runder med den så mycket.. kanske.. oftast inte.. hehe :P

Har beslutsångest.. Färga håret igen och klippa det lite kortare?

Inte svart:


Med svart:


Svårt val.. Hmm... :P

Aja, nu ska jag antingen sova, spela world of warcraft eller rent av sitta på Facebook och leka drägg! :D<3

Peace <3

//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback