2011 - The start

Let's start this year with a old picture?

Nu har jag minsann inte skrivit på ett tag! :P Har inte haft tid tror jag.. Hehe.. I alla fall, här kommer en uppdatering till dom få(?) som läser min... roliga... blogg.. ^^

Jul - Ja.. Där hände inte mycket.. Jag fick en porrig hårfön? xD
Nyår - Spenderades med pojkvännen och hans familj.
Brorsan var också där och det var as-mysigt! <3

Året - Började väl helt okay kan man väl säga.. Nu blir det nya tag och en hely ny vändning på allt! jag hoppas bara att jag har styrkan att ta mig igen det :P Ja, för jag SKA nå mitt mål! Om jag inte gör det så gräver jag ett hål i marken nånstans och begraver mig själv där! SÅDETSÅ!!
Har köpt nya jeans (tack mormor o morfar) och dom är skitsnygga.. ;D Jag får snygga lår i dom! HAHAHA! <3

Helgen som varit: Älskling var här! Och vi hade mys-kväll med film och mys! ;)
Vi snackade i massvis och han var sjukt gullig mot mig! I like! <3
Kommer inte ihåg om det var på kvällen eller på dagen vi låg och snackade. Det var under lördagen i alla fall! Kommer ihåg att vi sjöng: "Let's have some fun, this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick!" HAHAHAH <3 Men det var mysigt. Och det var många tankar som rördes runder och jag kom på en massa bra saker, och en del dåliga.
T.ex kom jag på att jag gråter vid bara tanken att förlora honom.. USCH!
Så därför tänker man inte på det och stannar i nuet istället!

Aja...
Dagens humör: Skumt, har irriterat mig en jävla massa idag på allt och alla. Jag har ingen aning om varför. Hade typ värsta ångesten över en grej innan idag, varpå jag nästan slog huvudet i bordet... Men ja.. x)

Imorgon: Ska jag först och främst upp typ kvart över sju för att ringa ett samtal. Sedan efter det ska jag lägga mig och sova en stund till innan jag ska ut och slå mig halvt fördärvad! Det är snorhalt ute och jag har ingen balans ALLS! ;) Jag kommer bryta ben, armar och säkert näsan bara för att det är jag. (JA! Jag ska ut och promenera imorgon!)

Nu: Sängen. Och den är faktiskt skit tråkig.. För den är tom.
Jag tycker inte om att sova själv.. Jo, ibland. Men oftast inte. Det känns... ensamt att göra det. Och jag gillar inte att vara ensam.

Nattcigg - Kissa - Citodon(mot tandvärk) - SOVA!

So long suckers ;D<3

//Cecilia M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback