Dag 5

Dag 5 - Vad är kärlek?

Kärlek kan betyda en massa olika saker. Kärlek kan vara att mysa med den man älskar. Kärlek kan vara att laga mat. Kärlek kan vara lycka.
För mig är kärlek att vakna upp bredvid min pojkvän, att umgås med min familj och att gå en runda med min hund. Kärleken är väldigt viktig för mig, för utan den har jag inget hopp kvar. Det finns så mycket kärlek runt omkring mig att jag blir glad. Nåt av det bästa jag vet är att höra min pojkvän säga hur mycket han älskar mig, hur mycket jag betyder för honom och hur lycklig jag gör honom. Eller att vakna upp till hans leende :D Mys!
Att umgås med min familj och vänner gör mig också glad, för det finns så mycket kärlek imellan oss. Det är tack vare alla dom att jag står på stadig mark.
Jag älskar er alla <3<3
//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback