Dag 6

Dag 6 - Min dag.

Gick upp klockan 12. År frukost, rökte en cigg och snackade lite med svigermor och hennes syster. Har druckit tunnor med kaffe känns det som.. :P
Sedan åkte vi, och Nick, till kristianstad och sprang runder i en massa affärer. :) Mys på det.
När vi kom hem så blev det spela lite wow och sedan en sen kvällsmiddag, vilket var jätte gott btw. Blomkålsgratäng med kyckling till blev det :) Mycket gott! Nu sitter jag här vid datorn med en filt o myser till regnet utanför medans älsklingen min spelar Settlers 7 och är allmänt söt. :)
Om en stund blir det nog sängen för min del, har blivit ett par sena nätter på det senaste ^^
Godnatt <3
//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback