Dag 1

Vet det var meningen att jag skulle börjat igår, men då var jag upptagen på stranden ^^

Dag 1 - Presentera mig själv.

Hej.
Mitt namn är Cecilia Molin och jag är 21 år gammal. Jag bor i en liten byhåla som heter Hörby tillsammans med mina föräldrar och en lillebror samt hund och katt och där trivs jag lite halvt. Jag har brunt hår, blåa ögon och är ca. 1.64 lång. Jag har en pojkvän som heter Nick som jag har spenderat 25månader med hittils, och förhoppningsvis många fler finns att komma..

Jag får mina dagar att gå genom att vara med min pojkvän, vänner och att spela wow när tiden finns till det.
Mina hobbys är att sitta vid datorn, sjunga, spela gitarr, glo på anime och att umgås med vänner.

Musik betyder mycket för mig. Inte en dag går utan att jag lyssnar på musik, antingen på datorn eller mobilen, allt beroende på plats och tid.

Det var nog allt jag kunde säga om mig själv för denna gång.. :P
Cya laters <3

//Cecilia M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback