Det kunde varit värre?

Sitter just nu med världens värsta tandvärk, den sorten som gör ont från halsen till upp och in i örat. Jag vill nästan gråta så ont det gör! Och munnen smakar skit efter tandborstning och sköljning (lysterine både smakar och luktar skit).
Tagit värktablett har jag också, men skiten funkar ju inte, och det irriterar mig totalt!
Aja.. Får väl gå och lägga mig och typ försöka få tankarna bort från smärtan..
Om det nu mot förmodan skulle kunna funka... -.-

I guess that I someday will regret what my head tells me to do, but I cant help it, and the only one to blame is you...
You make me wanna cry, you make me wanna laugh
But frankly, I think I've had enough.
Keep your thoughts, hold on to them tight
They will be all you have, 'cuz I dont wanna fight
And yeah, I guess someday I will regret what my head tells me to do, but what to do, when there is people like you...

Sov gott..

//Cecilia M

Kommentarer
Essa säger:

sv: tack så himla mycket raring! Värmer enormt! Du är så söt! :D Blir så himla glad! <3

2011-03-08 | 12:29:09
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback