Onsdag..

Jag har tandvärk (precis som alla andra dagar?).. Och så blev jag helt plötsligt illamående :S Irriterande faktiskt.. Men kanske skulle äta nåt? Har trots allt bara ätit typ 1 panpizza och lite Chokladbollar. Tror det är dom som irriterar magen. Kanske..

Tänkte skriva en sak.. Men jag vill inte, vet trots allt inte vem som läser mig blogg, och om någon skulle ta illa upp.. Man vet ju inte. Men ja, jag irriterar mig på det iaf. But then again, it's all in my head.. Feel like crying? Yes...

Imorgon åker man till pojkvännen sin :) Myspys på det ^^ Fast iofs, nu får jag se hur jag mår imorgon. Tror inte dom vill ha dit mig om jag e sjuk och inte mår bra :/ Tror jag. Jag vet inte.. Orkar inte ens fråga. Och sen har jag iofs sagt att jag kommer, så på nåt sätt hoppas jag att illamåendet gått över efter lite sömn. Men ja, det är ju inte säkert. Varför skulle saker gå som jag vill for once?
Aja..

Nu ska jag nu bege mig till min säng. Det känns bäst så. För då kan jag ligga och tänka över saker. Tror jag behöver det... Och ja, min telefon är också idiotisk.. Jag vill inte ha den...

Godnatt...
//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback