Tisdag

Trööööööööööööött som fan är jag... Det märks att smärtan gått över.. Nu är jag helt slut i skallen och i kroppen.. Sen på det hela har jag nog dessutom blivit förkyld.. Och så mår jag skit dåligt.. Vill bara ligga i min säng och dricka vatten och vill att någon ska köpa massa onödigt till mig, för jag e typ sjuk..

Jag blev skit arg idag.. Igen. Denna gången över 2 helt olika grunder, som jag inte tänker gå in på just nu.. Det spelar ingen roll vad det handlade om egentligen heller, för det är över nu. Det ligger i forntiden.. Arg var jag iallafall.

Har spenderat dagen med att först suttit ute på terassen och njutit av vårsolen(JA äntligen är den här?). Druckit te har jag också, för ont i halsen har jag. Sen så satt jag typ och halvsov på min soffa medans jag klickade mig igenom facebook och sådant. Tänkte först sova en timme, tills jag insåg att klockan var 18:00 och att det nog var en jävligt dum idé. Haha, så det sket jag i. Sen spelade jag så klart WoW och raidade.. Eller, rättare sagt så raidade folk från guilden, jag var typ död hela tiden(För jag e fail?). Har även bestämt mig för att en ny dator är ett måste. Fattas 5 knappar och den blir så kopiöst jävla varm.. Och detta även om jag börjat att stänga av den på natten. Laptops suger, ge mig en stationär! Sådeså..!

Nu ska jag nog fan ta och sova.. Huvudet är helt slut och jag sitter typ och lutar det till höger för att typ vila det på min axel.. Det går inte så bra. Hehehe... Iaf.. Sova.. Eller ja:

Mer vatten -> Värktablett till att ha på nattduksbordet -> Nattcigg -> SOVA!

Nightynight folkens! <3

P.s Min bror säger hej! d.s
//Cecilia M

Kommentarer
Essa säger:

Haha laptop suger inte alls! Själv vill jag investera mig en mini laptop - enbart för att kunna blogga osv, haha! Nördig jag är :p

bajs på stationärt xD

2011-03-09 | 20:39:30
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/
Essa säger:

Sen upptäckte jag även att http://todaysvomit.blogg.se/ är min kompis kompis :p

såg att du läste hennes blogg, haha!

2011-03-09 | 20:40:38
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback