Torsdag

Då var man hos hjärtat i Tollarp nu då :) Fick mamma till att köra mig hit, orkade INTE med bussen. Dessutom hade/har vi ett jävla skit väder idag och jag pallade inte kånka runder på mina feta väska i snöblask/regn/hagel. NEJ tack! :P

Nu sitter jag och bara njuter av min pojkväns närvaro, även om han är helt lost i sitt nya spel :P Han är gullig när han spelar <3 Mitt lille hjärtegull <3

Dagen idag har varit lugn annars.. Gick upp ganska tidigt, typ vid halv nio. Fast måste ha somnat i soffan sen, för min dörr var helt plötsligt öppen, hunden låg på mitt rum och min mamma var inte hemma :P Haha!
Sen satt jag och glodde lite serier och skrattade åt några random saker jag hittade "flytandes" runder över allt på golv och bord. (Har jag någonsin nämnt att mitt rum är ett ända stort kaos?) Det tyckte jag iaf var skit kul... :D

Nej, nu ska denna svensken röka en nattcigg och sedan sova.. Kanske..
(När man ligger bredvid en pojkvän som är sjukt random så kan man inte alltid somna!)

Peace \o/ 

BTW! Jag älskar min Nick <3
//Cecilia M

Kommentarer
Essa säger:

sv: Hah det tycker jag låter hur bra som helst! ;D Då slänger vi in han hos bror din! ;) <3

2011-03-11 | 09:14:27
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/
Essa säger:

sv: as gott ju! :D

WHAT, har ni skitväder i Skåne!? D:

SNÖ!?

ne kan inte läst rätt :(((( <3

2011-03-12 | 11:56:31
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback