Dag 10


Dag 10 - Det här hade jag på mig idag!

Tröja
Sjukt gammal tröja jag inte har haft på mig på så pass länge att jag inte minns vart jag fått den ifrån! :P kommer dock ihåg att dödskallen var vit och glittrig en gång i tiden.. :P


Byxor
Härliga "Harem" byxor.. Används typ bara hemma för dom är håliga och börjar bli smått genomsiktiga.. Dessa har jag dock fått av min förredetta granne, och dom är ett av mina favvo "slappe-brallor!"


Strumpor
ASNYGGA strumpor hade jag idag.. Dom är awesome.. No more to say!
(Köpta på New Yorker för typ... 4 år sen?)


BH
Beige :D

Trosor
Mångfärgade!

Accessoarer
Min vackra ring.

Delfiner är vackra djur!

Armband

Jag och Fine har ett likadant.. Fast hennes är rött, och mitt är grönt ;)


Halsband
(som jag alltid har på mig)

Det har jag fått av Nick :)<3

//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback