Jag är verkligen en dålig människa. En hemsk människa faktiskt.

Jag tror inte riktigt att mina tankar fattar att dom bara ska låta saker ligga. Men nej, igår natt låg jag vaken och kunde inte somna. Jag vände och vred på mig men kunde inte riktigt hitta någon bekväm ställning och det blir nog samma sak ikväll/natt. Oroskänslan inom mig verkar dessutom bara växa sig större och större.. GAAH blir snart knäpp tror jag. Och ja, helt ärligt, så vet jag också varför jag känner mig såhär atm. Stress, min svartsjuka och viktnedgång blev helt plötsligt för mycket för mig. Allra värst vet jag inte vad är.. Kan inte avgöra om det är stressen eller svartsjukan. Jag mår dåligt av bägge grejerna.. Men det är nåt jag MÅSTE fixa, annars riskerar jag hela mitt förhållande. And I will not! Och sen är det en irritation för mig att jag inte riktigt kan prata med någon om det, för ingen verkar förstå när jag försöker förklara. Men sen igen, det är svårt att inse hur hemskt det känns att vara svartsjuk om man inte är det själv. Visst, alla människor är ju eller har varit stressade nångång, så det är nog inte så svårt, men just svartsjukan har jag svårt att förklara. Iaf så att den andra parten fattar vad man menar. Blä, varför ska det vara så himla svårt att försöka göra så bra man kan?
 
JAG FÖRSÖKER IALLAFALL OCH LJUGER INTE OM DET. 
 

Nä... Får väl försöka sova. Får se om jag lyckas somna, eller om tankarna tänker hålla mig vaken..
Nååja, vad är en bal på slottet?
 
Peace
 
//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback