Tisdag

Pewpewpew!!! Egentligen e det onsdag, efter som klockan e över 12. Men skit i det!

Denna dagen kan beskrivas med 4 bokstäver.. Skum.. skum skum skum! Men jag antar att det e så ibland..

Aaanyway, imorgon ska jag skicka in papper på att byta namn :)
Istället för tråkiga Cecilia Molin, blir det nu Cecilia Laursen Molin :) Det gillar jag! :D Kommer att se sjukt skumt ut i början, men det e ju så jag vill ha det :) heheh. ^^

Just nu sitter jag här och har typ lyckorus..
Jag vet inte varför, det bara är så!
Det är iaf en skön känsla! ^^








<3<3<3<3<3<3<3<3
<3             Jag           <3
<3 Saknar min Nick <3
<3       i massor!        <3
<3<3<3<3<3<3<3<3


//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback