Jippiii!!

IDAG har varit en bra dag! :)

Imorgon ska jag på arbetsinterviu! :D Jag längtar nästan redan :D

Ringde till barnmorskan idag.. Fick en sån trög jävel på tråden.. OMG ville nästa skälla på henne så trög hon var! HAHAHA.. Hon ville att jag skulle testa på mig för klamydia FAST jag stod och förklarade för henne att jag bara varit med min pojkvän dom senaste 15 månaderna! -.-' TRÖÖÖG jävel..

aaaja, nu blir det nog film o snacka med älsk på msn <33

Här får ni en bild på min andra älskling bara för att han är så söt!! xD



See you later
Cecilia M


Kommentarer
michelle säger:

vad för arbetsintervju? :D

2010-07-21 | 12:10:28
Bloggadress: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback