Tisdag

Jävlar. Det var ett tag sedan jag skrev nu. :S
Vet inte vad jag tänkte skriva dock ;P Gick in och upptäckte att jag inte skrivit nåt sen 15mars, så tyckte jag borde göra det.

Jag har utvecklat nån slags störning tror jag. Tankarna far omkring och jag mår dåligt ibland. Hmm.. Skumt.

Kom hem från älskling idag. Nu har jag sjukt tråkigt för jag vet inte hur jag ska underhålla mig själv. Får nog bli sängen snart.
Sen har jag sjungit en jävla massa karaoke med mig själv också. Haha! Aja, så kan det va.

Funderar på att skriva en novel.. En sådan tråkig jävel som alla älskar att läsa.. Men jag vet inte hur/var/när den ska utspela sig.. Någon som har en idé? :) Hähä..

Har kommit på att jag älskar skiljelinjen.. Använder den jämt! :D

Nej.. Nattcigg och sen sova..

Godnatt peeeps..

//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback