Onsdag

Bleeeh, jag vill inte låtsas längre.. Jag orkar inte, det blir för mycket. Känns som hela jag ska sprängas i tusen bitar.
Ska jag bra sluta bry mig och vara likgiltig med allt? Jag känner mig helt... Vilsen...

Allting just nu gör mig bara mer deprimerad. Min dator är idiotiskt seg, (och när man sen ber om hjälp blir folk irriterade) WoW laggar, msn buggar, Facebook hänger sig. OMG.. Ingenting blir till vad jag vill idag..

Imorgon ska jag till polisen i Lund. Ska vittna om en sak åt en tjejkompis. (Det handlar om hennes styvpappa så det är inget allvarligt och NEJ jag har inte gjort nåt! :P)

Kanske skriver lite mer senare ikväll.. Vi får se hur mitt humör är då.

Untill then, peace out!

//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback