Tisdag

Usch, jag mår inte alls bra idag. Tandvärk, huvudvärk, magen typ snurrar och så tror jag att jag har feber. Bleh.
Mår dessutom dåligt psykiskt också, har gjort det en tid nu... Känner mig.. Jag vet inte, som om jag blivit sviken eller lurad... Eller rent av bortglömd. Jag vet dock inte varför, har bara den känslan. Känslan att man vill gräva ner sig i ett hål och stanna där.

Dagen har dock rullat på lugnt och fint. Var hos Johannes en snabb runda idag och satt och snacka WoW och drack kaffe. Trevligt var det, inte träffat honom på ett bra tag.

Annars har det inte hänt så mycket. Det händer iofs inte mycket i mitt liv. ^^

Jag borde egentligen skriva ut vad det är som tynger mig.. Men jag vill inte. Vill inte att folk ska se det, för vissa kan lätt uppfatta det på fel sätt...  Orkar inte det.

Aja, wow är nere så jag antar att jag får gå och lägga mig i min säng och glo i taket.

Godnatt

//Cecilia M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback