Nya tag!

Jag har egentligen varit allt för jävla negativ den senaste tiden inne på bloggen märker jag.. Men nu är det dags för NYA TAG! Och det är nog fan på tiden ;P Kommer vara positiva inlägg nu! :)

Till att börja med har jag sjukt ont i fötter och ben. Kanske lite negativt, men vafan, det var ju för en god sak :) Jag och mamma gick nämligen till Farmor och Farfar igår och jag hade foppa-tofflor.. Dom skaver ;P
Men jag är skit glad att jag gjorde det! Träffade Michelle, Nicole och Viktor där. Och vi gick ut och gick, vilket antagligen bidrog lite extra till skoskaven, men mysigt var det iaf ^^

Saknar att umgås med mina kusiner (Viktor är inte kusin utan Michelles pojkvän, så ni vet) Vi umgicks alltid förr.. Jag saknar den tiden lite faktiskt. Men man får ju hoppas att denna sommarn kanske kan vända rätt på det igen ^^

Idag var jag och badade med min syster och nårra vänner. Skit kallt var det! Jag gick typ ut tills jag hade vatten till knäna, sen jag gick jag upp igen och käka mariekex! GOOOTT!
Efter det blev det hem och grilla med mamma o pappa. ^^
Johannes och Dan kom och sa hej.. Vi drack en öl sen gick dom igen ^^ Nu sitter man här framför datorn och nyser istället.. Hehe..

Nick och jag firade 2år förra månaden..
(`v´)JAG ÄLSKAR DIG SJUKT JÄVLA MYCKET!(`v´)
Du och jag mot världen älsk..
Om nån gör nåt mot dig så stampar jag ner dom ;)<3

Aja... Massa positivt som sagt ;)

Ta't lungt peeps ;)
//Cecilia M

Kommentarer
Therese Dahm - [photobytherese] säger:

JÄTTE KUL! :D

Grattis till era två år sötnos! :D

2011-06-06 | 13:53:39
Bloggadress: http://photobytherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback