03-06-2013

God kväll.

Har visst fortfarande en klump i magen. Den vill bara inte släppa. Jag är så osäker på allt. Har nästan ingen aning om var fan jag har röven. Och mitt i allt det tycker jag att det händer fler och fler saker hela tiden så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag hinner inte med i svängarna. Och som om det inte var allt så har jag en daglig kamp med mig själv inom mig som jag verkligen försöker trycka ner. Varför? Jag har ju ingen att prata med det om som har nog förståelse för det.. Jo, en, men vad hjälper det när personen bor miljontals mil väck och man inte vet när man kan prata. Visst, om jag verkligen hade behövt prata så finns det givetvis folk närmare, men några av dom fattar inte. Eller ja, rättare sagt, så vill dom inte lyssna. Men ja. Andra vill jag inte lägga över min tyngd på. Jag håller hellre saker inom mig själv istället för att skapa större problem än dom som redan finns. Men ja. Om vissa bara hade haft orken att lyssna och inte bara komma med "det går nog över"  "skärp dig" "nu överreagerar du" för om dom tror det hjälper så think again. Det gör faktiskt bara sakerna värre. Men ja, jag får väl bita ihop och hoppas att det faktiskt blir bättre.. Får bara inse att jag har bara mig själv, och ingen kan hjälpa mig så det så.

 

...:::Ensam är stark:::...


Får väl ta och sova. Försöka iallafall. ^^
P.S tror jag ska börja skriva en bok bara för att jag kan, HAHA! :)
Godnatt!


Peace <3


//Cecilia M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback