Måndag.

Normalt hade jag bara skrivit att jag hatar måndagar, fast idag har varit en okay dag. 
Börjar på en studieförberedande kurs genom AF som verkar kunna bli ganska awesome och har dessutom träffat lite nytt folk. Ganska skönt faktiskt. Och en av brudarna i klassen bor även här i Tollarp så det är ganska chill. :)
Imorgon ska vi tydligen måla (dafuc) så ska försöka hitta lite oömmakläder tills dess. 
 
WOOPWOOP! Mest positiva inlägget på länge! :)
 

 
Och nu när det är sakt..
Håller på att bli galen inombords. Och som om det inte vore nog, så har jag bannemej mensvärk. GAH skjut mig.
Och folk är otrevliga TROTS att man försöker vara så positiv och glad (trots mensvärk) som möjligt. Men nej, nej, nej. Jag fattar att allt i denna världen inte handlar om mig, men det vore trevligt om folk ibland insåg att faktiskt jag också har känslor och grejer och tycker att skit är lika orättvisst eller tråkigt som dom. Men nej, jag kan ju iiiiiiiiinte se det negativa i det hela tydligen, jag kan inte sätta mig in i det och blah blah blah. Om folk hade frågat eller pratat med mig om det så kanske folk kunde inse hur jag ser på det hela? Kaaanske? Men nope, jag ska bara sitta här och hålla käften. Så från och med nu är det precis vad jag tänker göra och bara svara på sånt jag blir frågade om. Så det så!
Menmen.. Får väl ta och säga godnatt nu, ska upp i skola imorgon.

Peace <3


//Cecilia M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback